2024 dah?

 


Assalamualaikum, lamanya dah tak menulis kat sini. Last post September, 2020 kira-kira 3 tahun 5 bulan yang lalu. Blog ni pun bukan ada yang baca. Balik2 aku yang baca sendiri sebagai open diari hidup aku. Yelah dah tua nih banyak dah lupa. Kadang-kadan bila baca balik post2 lama aku, baru teringat aku ada buat gini, buat gitu, pegi sana or pegi sinun.


Punca malas nak tulis blog sebab aku dah tak ada laptop or pc sendiri kat rumah. Nak guna laptop orang kat rumah malas kang rosak aku yang kena betulkan. So bergantung pc kat opis. Tapi kat opis pulak mana ada masa. Lagipun sekarang dah ada telefon kang dah canggih2. So semua urusan buat di hp. Cuma blog lah mcm leceh nak taip dari hp. 


Nak tulis balik, nak share gambar kat sini. Rindu. Semoga aku diberikan kerajinan nak menulis balik disini.


Selamat semua! Happy Holiday! Gong Xi Fa Chai!


Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah