Saya stress

Sekarang nih mcm2 ada dalam kepala otak aku. pasal opis lah yg paling banyak peratus yang aku tgh pikir dalam kepala otak aku skrg. aku tak suka betul kalau satu benda yang remeh temeh tuh boleh buat kepala aku pening. aku nih bukan boleh stress2 sgt. surely kalau aku g check-up nih mesti darah aku naik. bosan lah. 

antara ubat yg aku perlu ambik tiap2 hari
setiap kali aku g check up ngan doktor semua result tak baik utk aku. darah aku tetap naik n naik. tak turun2. masa appt bln jan arituh darah aku tinggi sgt. doktor dah berkira2 nak masukkan aku wad. but lepas tuh tak jadi dia bagi 1 bulan date n tambah dos ubat aku. akhir bulan 1 follow up lagi. tetap tak turun2 darah aku. masih naik jugak. so aku kena follow up dalam masa 2 bulan which is end of this month. kena jumpa pakar endokrin. but before aku g jumpa doktor aku kena buat satu blood test n kena amik satu ubat before blood test tuh.

kalau ikutkan hati aku malas nak pegi spital ngan follow2 up nih. bulan nih jer ada 3 tarikh yg aku kena gi spital. tapi bila aku memikirkan utk kebaikan aku sendiri. aku gagahkan jugak. yelah kalau apa2 jadi pada aku nanti aku tak mau nyusahkan orang. kalau aku mati terus takpe tapi kalau aku terbaring jer surely aku akan menyusahkan orang.

ntahlah aku rasa umur aku tak panjang. dgn stress berpanjangan nih seriously mmg boleh membunuh aku. hari2 aku dah kena drive dalam 2-3 jam pergi dan balik ke tempat kerja. tuh jer dah menambahkan stress aku. belum kena time jem lagi. bila sampai opis ada jer benda yg mengstresskan aku. balik rumah plak ada plak jiran yg mengstresskan aku. seriously aku dah letih. sgt2 letih. tak tau sampai bila aku dapat bertahan.

rasa mcm nak jerit jer. saya sgt stressssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat