Yehaaaaaa


Suka sgttttt
Yehaaaaaaaa
Akhirnya ada flight direct ke Bandung dari Johor Bahru.
So tak payah susah2 nak pegi LCCT jalan 10 batu tawaf sekeliling LCCT nak naik flight or turun flight.
Haritu baru berangan ngan akak aku kalau ada flight ke Bandung dari JB nak pegi lagi.
Sekali AirAsia dengan suara hati aku rupanya ekekekeeke.

Sebab aku suka pegi Bandung? 
Hmmm orang2 kat Bandung friendly sgt. Memang mengalu-alukan kedatangan pelancong Malaysia. 
Tak macam satu tempat aku pegi haritu  tak mesra alam langsung sampai member akak aku yang dah beli tiket pun kansel terus tak pegi (belum post lagi trip tu huhuh)
Pastu memang ramai orang Malaysia lah jalan2 jer jumpa orang Malaysia so memang tak berapa nak risau.
Syurga shopping itu yang penting hihihihihi

Please AirAsia more direct flight from Johor Bahru.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat