Beriani Batu Pahat


tetiba rasa lapar tgk gambar nih
Tidak boleh dinafikan Batu Pahat adalah tempat terbaik nak cari nasi beriani gred A. heheh. kat sana lah boleh kita dpt beriani2 yg sgt2 sodap. alahai tetiba lapar plak tgk gambar nih. dah lah aku mmg tengan lapar nih. kalau lah boleh jadi cam gopal dalam boiboy tuh dah sah2 aku tukar laptop aku nih jadi nasi beriani kat atas nih. apa lah aku merepek nih ek. sambung cerita. selalu kalau makan nasi beriani batu pahat nih akak aku balik kg asben dia lah. so apa lagi kirim lah nasi beriani nih. aku tak pernah g sendiri. so aku tak tau kat mana kedai nih. rasa mcm dekat2 ngan jambatan. lebih kurang mcm tuh lah. mmg sgt marvelous tau nasi nih. portionnya pun banyak. kalau jenis bukan makan byk. sila2 lah yer berkongsi. apa2 pun nasi beriani nih mmg terbaek!!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat