Stress yang terbengang!

sebelum tuh utk mengelakkan stress yg terbengang nih
aku letak benda yg leh mengurangkan stress - fav. pizza - domino flaming tuna!
Apa persamaan tajuk post ngan gambar nih? persamaannya dua benda tuh aku dpt pada hari yang sama. pelik kan tajuk aku tuh. ada ke stress yg terbengang nih? anyway thanks kat Kak XXXX. aku pinjam ayat ko kejap yer. actually sejak sebulan dua nih aku dah bosan nak keje kat company nih. mmg tahap bosan sesgt lah. bosan nak dgr bos aku membebel tak tentu pasal. itu tak kena, ini tak kena. ada jer benda yg aku buat tak memuaskan hati dia. ada je salah aku. tuh salah nih salah. lepas tuh kalau nak suruh aku buat something nak cepat je. dia igt aku robot ke? dah lah bos yg besar pun kadang2 tuh nak buat kerja dia dulu. belum lagi ngan client lagi. tak paham2 aku banyak keje. bila ckp byk keje. tak percaya. mcm aku buat keje dia sorg jer. pastu ckp aku byk alasan. ko ke aku yg byk alasan?? aku ada byk benda lain yg patut aku buat tak payah jumpa ko. so bila aku tak jumpa ko aku buat keje lain ko igt aku  goyang kaki takde keje ke?? kalau ikutkan hati aku nak je hempuk ko ngan stapler besar tuh. tapi sbb aku nih orang ISLAM so aku punya tahap kesabaran tuh masih TINGGI lagi tau tak. takde lah nak buat benda2 bodo mcm tuh. kalau ko keje kat amerika aku rasa da lama ko kena tembak sbb staff ko da tak tahan dgr ko bebel. dah lah kaki bodek n talam dua muka. depan bos besar ckp adaaaa manisss. bila belakang bos besar mcm2 ko kutuk yer. ngan family2 org tu ko kutuk. aku rasa boleh sakit jantung kalau diaorg tau perangai ko sbnr. bosannnnnnn tak tau tak! lama2 aku boleh mati kat opis sbb stress sgt. tadi pun da ada tanda2. bila dia membebel semua benda aku tgk berpusing2. darah aku naik lah tuh. tolonglah berubah. sbb tak selalu kita ada kat atas. sekali sekala or kadang2 boleh terjatuh gak. hidup kan mcm pusingan roda. ko jugak yg ckp.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat