Selamat Datang 2020!

Wow! lama kot dah tak menulis apa-apa kat blog ni. Last post March 2019. 

Lama betul tinggalkan blog ni berabuk.

One of the reason aku tak mengepos kat blog ni adalah disebabkan laptop aku udah lama rosak n malas nak pinjam laptop akak aku. Nak guna PC office macam tak best pulak sbb kacau waktu office hour (tapi skrg ni aku guna PC office huhuhu).

Since smartphone skrg dah canggih2, dah tak kisah ada ke takde laptop. Skrg semua apa-apa guna smartphone je. 

Cuma blog jer mcm tak best menulis kat smartphone.

Rindu nak tulis. Banyak cerita yang kena disimpan dalam blog ni utk memori masa depan.

2019 tahun yang baik untuk aku setelah 3 tahun berturut2 aku kehilangan orang yang tersayang.

Semoga tahun 2020 juga tahun terbaik seperti tahun 2019 juga.

Apa-apa pun post Throwback mesti ada tiap-tiap tahun walaupun tahun 2019, 9 bulan lompong takde post dalam blog nih.

Last naik menatang ni tahun 2014 pegi Shanghai.
2019 dpt lah merasa naik A380 huhuhu

Moga-moga tahun 2020 blog aku ni bertulis lah ye walaupun takde siapa yg membacanya.

Opss baru perasan ini adalah post aku yg ke-1000!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat