Kebizian + kemalasan yg melanda diri ini



Lama gila aku  tak update blog aku nih. Bukan xda idea tapi tiap kali aku bukak laptop aku n bila terpandang bookmark kat mozilla aku nih terus idea mencurah2 datang tapi bila aku dah bukak facebook tetiba plak idea2 aku tuh melayang2 keluar daripada kepala otak aku. Kekadang bila marah tuh terus teringat blog, konon-konon nak melepaskan geram lah tuh bila bukak facebook jer terus melayang2 marah aku ilang ehehe

Aku nih bukan boleh lama2 depan laptop/pc dah lah kat office seharian mengadap PC so kena rehat2 lah bila kat rumah lagi pun doktor aku x kasi dok lama2 depan laptop/pc nih. Nanti kena 'serangan' macam dulu sapo nak hantar aku ke spital eheheh
kita rehat dulu masa utk menonton siri Ahmad Durrah!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah