Arab time!

alah tuan besar AHMAD HAMKA tak nampak plak dalam ini gambar
Camner weekend anda? weekend saya baik2 sajer. tapi mmg menyampah betul lah cepat sgt weekend nih berlalu. rasa mcm tak pueh jer. baru nak ber relax2 dah kena keje esok. ngadap lagi meja aku yg bersepah2 mcm baru kena tsunami. pastu hari nih aku pegi ker Larkin. tak bosan ke hari2 aku pegi larkin pastu hari ahad pun nak ke larkin gak. tapi takpe aku nak makan bukan nak g keje. kat sebelah stadium larkin tuh ada kedai jual makanan arab daaa. boleh lah tahan sodap. tempat dia pun kira ok2 jer. so kitaorg 8 org dewasa n 6 org kanak2 n separa kanak2 pegi lah menyerbu restoran nih. yg paling best kitorg sampai takde orang lagi so apa lagi restoran itu mcm restoran kitaorg lah hahaha. tapi yg tak syoknya byk makanan belum siap lagi. mcm nasi mendy n kebab. so yg ada nasi mahglubah jer. mahglubah2 lah janji arab hehe. 

nasi nih aku share ngan mak aku. mana lah aku boleh habiskan sorg2
secara keseluruhan mmg sedap kira berbaloilah. takdelah mahal sgt. satu set maghlubah nih baru RM15.00 biasalah kan standard makanan arab. bila msk kedai nih terigt ngan suasana kat r & r masa nak pegi Makkah dulu. mcm tuh lah sebijik. masa pegi nih yang dari rumah aku pegi 2 kereta. so aku pun jeritlah tanya sapa nak naik kereta cikda? budak2 n yg separa budak2 nih semer ckp nak naik kereta aku. ngan si ayip sekali nak ikut naik aku. kereta mak dia yg besar gedabak tuh takmau lah plak. suka betul budak2 nih nak naik kereta aku. makcik favorite lah katakan wakakakaka puji diri sendiri. tapi tuhlah kalau konvoi ke mana2 n kalau aku kena drive kereta aku, anak2 saudara aku mmg suka sgttt naik kereta myvi makcik diorg nih. sebabnya kadang2 lepas balik dari mana2 tuh kadang2 aku suka sgt melencong tempat lain. kfc ke  mcD ke or paling koman pun kedai runcit ke hehehe. aku sayang semua anak2 saudara aku tak kira lah yg separa ke or yg angkat ke. diorg tuh semua adalah sebahagian dari kehidupan aku. cikda sayang korg semua!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah