Rutin pagi

Rutin pagi

Kalau dulu rutin harian aku, setiap hari Isnin, Rabu & Jumaat pukul 6.10 - 6.15 pagi aku dah gerak  keluar hantar arwah mak dylisis.

Hari Selasa & Khamis pulak aku keluar gerak pergi kerja pukul 7.30 pagi.

Tapi bila mak dah takda aku tetap keluar pagi juga. Isnin - Khamis pukul 6.30 pagi dah gerak keluar. Tapi perjalanan aku jauh sikit sebab hantar Mat Ayip ke sekolah. Kalau dulu dia naik bas, kali ni aku dengan rela hati hantar dia pergi sekolah. Padahal boleh jer aku keluar pukul 7.30 pagi g kerja. Tapi rasa macam tak boleh keluar lewat kat rumah sorang-sorang. Rasa sedih sgt.

Sekolah Mat Ayip tuh kat Jalan Seelong - Kempas, sebab tuh aku keluar awal sikit sebab perjalanan jauh. Ada lah 30km perjalanan aku dari rumah ke sekolah Mat Ayip n ke opis. Sampai odometer kereta aku naik dengan laju sekali. Kalau dulu nak servis kereta sampai tarikh dulu, tapi sekarang meter dulu yang sampai. Tapi nak buat camner kan. Itu jalan yang aku pilih. So redha jer lah.

Ini insta story bulan 8 haritu

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji