Gerammmmmmmmmmmm

Amaran! Kemungkinan penggunaan bahasa kesat!

Panas hati betul aku.
Panas hati aku dengan pakcik (*(&^%%&* belagak pos tadi.
Mentang-mentang itu tempat kerja ko, ko yang menyongsang jalan ko suruh orang reverse.
Kalau ko bertimbang rasa patutnya ko reverse sebab

1. KO MENYONGSANG JALAN
2. BELAKANG VAN POS KO TU TAK ADA KENDERAAN LAIN
3. BELAKANG AKU BERDERET-DERET KERETA LAIN.

Ko reverse sikit jer dah boleh aku lalu. Takpun aku dah masuk dulu patut ko stop bagi aku laluan sebab aku yang masuk laluan sehala tuh dulu!

Lagi satu pakcik bodoh, itu LALUAN SEHALA tau tak?????

Sebab ko pentingkan diri sendiri lah aku dah tergesel kereta orang lain.
Main-main lampu suruh orang reverse?? apa dah nak terberak sangat ke??

Takpe2 ko ada anak dan isteri kan??
Nanti anak isteri ko kena dengan pembuli macam ko, time tu jangan lupa apa yang ko dah buat kat orang lain ya.

Pakcik, hidup ni ibarat pusingan roda.

Pandang bawah sikit pakcik jangan dongak sangat, jangan ingat dah ada parking berbumbung sendiri jalan sehala pun nak langgar!

Hakkk tuihhhh!


Maaf entry terlalu extreme

Comments

  1. sabar.. anggap semua ni just another slot in ur life to make it more entertaining. take it on a positive side. tak de gune u pening pale, marah disebabkan manusia cmtu. not worth ur time. have a great day :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah