i'm having jet lag!

Gate 312 @ Altartuk Airport Istanbul, Turki ~ tunggu shuttle bus 
bwk ke flight ke Spore. Transit dari Jeddah

Assalamualaikum semer.. heheh i'm backkkk! (cehh macam lah tak pernah update blog 2 minggu) akhirnya tepat jam 4.24 ptg isnin aku selamat mendarat di Changi Airport Singapore. Mesti pelikan aku sempat plak berblog. Bukan apa sbnrnya aku nih tgh kena jet lag. apa tak masa tak flight tadi aku tidur mcm malam gelap jer. Sbb aku naik malam tapi waktu malaysia dah kul 4 pagi. Lepas tuh sampai mana tah stewardess suruh tutup tingkap plane tuh so mcm mlm jer lah gelap. Padahal kat luo dah terang benderang. Derang suruh tutup sbb perubahan daripada malam ke siang. Skrg nih aku masih terawangan2 lagi. Nih ler first time aku naik flight paling lama nak dekat 12 jam. Paling lama aku naik pun dulu 45 minit jer hihihi (cam jakun jer aku kan) Letihhhhhh. So sbb tadi aku da belasah tido kat dlm plane tadi (mcm malam walaupun hakikatnya kat luo tuh terang benderang) aku akan berusaha utk tido!

Post blog aku pasnih adalah catatan perjalanan aku selama 2 minggu. Ok Selamat Tidur!

hihihohoho aku ske steward Turkish Airlines hensem2 hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah