Malam terakhir di Malaysia...



Yup! malam terakhir aku kat Malaysia sbb esok malam aku ada kat langit negara mana pun tak tau. Kelakar kan aku. Yelah first time pegi keluar Malaysia yang bebetul jauh. Sebelum nih kalau g luar Malaysia pegi Singapore jer lah. So kiranya aku bercuti sementara dari berblog (mcm ler aku rajin sgt post blog) dan juga bercuti dari ber'city ville'.

Memula tuh aku tak pasti sama ada aku nih bebetul2 dah bersedia ke utk ke Tanah Suci. Perasaan aku bercampur baur, semua ada gembira, sedih, sebak, takut tak tau ler nak ckp camner (dulu aku rasa mcmnih bila aku mula2 masuk itm). Tapi bila aku pegi kursus umrah terakhir smlm baru aku rasa bebetul konfiden n bersedia. aku berdoa pada-Mu Ya Allah moga2 urusan aku kat sana dipermudahkan. Rasa tak sabar plak nak jadi Tetamu Allah. Doa-doakan aku semoga urusan aku kat sana dipermudahkan dan aku dapat menjalani ibadah umrah dengan tenang.

Bye Johor Bahru, Bye Malaysia jumpa lagi dalam masa 14 hari dari hari esok...

jb-singapore-istanbul-madinah-makkah-jeddah-istanbul-singapore-jb

Comments

  1. aku doakan semoga ko selamat pergi dan selamat kembali ke malaysia... selamat beribadah...

    ReplyDelete
  2. thanks jelly! alhamdulilah selamat sudah aku kembali ke malaysia

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat