Somewhere over the rainbow....

Sepanjang hari nih aku asik sengih memanjang jer. dpn monitor pc pun tersengih. padahal takde benda pun kat monitor tuh melainkan keje2 yg aku tgh buat. kalau dulu zaman chatting mmg mcm org gila sikit. kejap2 sengih. kejap2 ketawa sorg. mcm org bodoh je kan bila igt balik skrg nih. tapi kali nih bukan sbb benda yg aku tinggalkan bertahun2 yg lalu akibat kemunculan FB penyebab sengeh aku (main game kat FB lagi best dari main chatting yg tah apa2 itu) rasa mcm org gila pun ada aku sengih sorg2 . bawak kereta pun tersengih. mcm org tgh angau plak. tapi aku belum dapat teman angau lagi mcm mana nak angau kan?

punch baru. kaler faveret plak tuh. tapi ini bukan reason aku tersengih sepanjang hari nih.
Sapa2 mesti pernah mimpi kan? aku pun selalu mimpi. kekadang mimpi sedih, kekdang mimpi suka n kekadang mimpi menakutkan. tapi jarang2 aku dapat mimpi yg aku boleh tersengih sepanjang hari. hehehe. boleh tak aku tak mau keluar dari mimpi aku. n boleh tak aku nak mimpi tuh hari2. rasa sweet sgt mimpi tuh lah. alangkah bestnya kalau mimpi aku tuh jadi kenyataan. tapi yelah org mcm aku nih kan cuma layak 'mimpi' je. jgn nak mimpi lah mimpi aku tuh jadi kenyataan yer!

mungkin aku nih tak self motivated or xda positive thinking. tapi kadang2 tuh berfikiran mcm tuh lagi lah boleh membantu aku daripada memberi harapan palsu pada diri sendiri.

my dreams remind me of what my heart can't have....

my fav. version from Mr. Harry Nilsson

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat