Isketambola opss..... Istanbul lah


Kenangan masa kat Istanbul. macam tak caya jer aku dpt jejakkan kaki kat sana. alhamdulilah dpt gak aku tgk negara orang. masa nih baru balik dari Blue Mosque n on the way ke Grand Bazaar, tempat membeli belah barang cenderamata paling terkenal kat Istanbul nih. ckp pasal Grand Bazaar nih terigt kat Mohamad Tahiri. heheh sapa dia tuh? dia tuh playboy Istanbul kot. apa2 pun Mohamad Tahiri anda mmg sgt ensem.  kalau lah dpt jadi boipren saya mesti byk handbag free yg saya dpt hahahaha. handbag RM380 yg saya beli dikedai anda sudah pun rosak akibat tertumpahnya asid di dalam handbag saya. uhuk uhuk. 

sadis kan tgk handbag aku. dah mcm nih pun masih pakai lagi.
nak buek camnao aku takde handbag lain n aku bukan
pengumpul handbag yg tegar.
rasa mcm nak kena buat lawatan ke Johor Premium Outlet plak hihihi
opsss baru teringt kad bisnes yg Mohamad Tahiri bagi masih selamat dalam simpanan saya. no telefon ada tuh. hahahahahah

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah