Zaman muda remaja.. wakakaka


Fuhh nih masa umur 20 tahun kat bukit tonggek UiTM Shah Alam.
Masa nih dah chubby2 sikit tapi still boleh lari dari tingkat 1 sampai tingkat 5 kat Kolej Teratai dulu.
Tudung pun style lama lagi. Baju kotak2 tuh mmg fav. aku zaman tuh
Pegi balik kelas semua jalan kaki. Bayangkan dari Kolej Teratai ke bangunan Menara tuh lebih kurang 2 km pun ada kot. Plus kalau lift takde? kelas aku dah lah tingkat 13 hihihihi

Tapi sejak kerja n dah ada kereta sendiri dah malas ler nak jalan kaki.
Nak g kedai yang 500 meter pun malas nak jalan kaki.
Padahal boleh jer untuk exercise. Tapi tetap nak bazirkan petrol kan.
Masa g Shanghai aku tengok orang2 kat sana suka jalan kaki.
Yelahkan cuaca sedap boleh lah jalan kaki.
Cer jalan2 kat Malaysia nih jalan kaki heheheh

*autopost

Comments