Kecil Hati

Haritu ada kecik hati dengan seseorang kejap.
Lama juga aku membisu.
Selalu rajin aku hantar gambar kat group whatapps juadah berbuka.
Tapi seminggu aku senyap.
Even gambar2 kat FB or status2 kat FB pun aku tak komen.
Merajuk betul kan.

Yelah ada mintak tolong tapi ditolak.
Pastu ada plak kuar ayat2 yg buat aku terasa betul.
Tuh aku senyap jer.
Sampai lah orang tuh tegur aku dulu.

Lepas tuh beberapa hari yang lepas org tuh mintak tolong.
Aku tolak cara baik.
Bukan aku nak balas dendam ke apa.
Memang tak boleh n memang tak sempat.
Dah beberapa hari aku masuk lmbt opis. Bos pun dah bising.
Opis aku bukan macam orang lain. Opis aku macam sekolah sikit.
Kang tak pasal2 aku kena berdiri atas meja. Hihihihi

Sorry lah yer. Aku bukan sengaja nak balas.
Dah kebetulan aku memang tak sempat.
Jalan pun asyik jem memanjang.
Lepas tuh kena hantar mat ayip g sekolah lagi.
Dah lah sekolah dia boleh hantar pukul 7.30 ke atas jer
So tak boleh lah aku dtg awal.

Sorry sekali lagi ye.

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji