Cerita Last Year

Fuhh cerita last year baru nak masuk entry 2016 ek? bukan apa last year mcm malas jer kan n yang penting ada gak memori aku pasal last year. Bukan apa aku ni suka baca entry-entry lama-lama blog aku ni.

Yeay!
Cerita pasal anak saudara aku. Budak ni tak pernah sekolah kat Malaysia. Last year baru start sekolah kat Shah Alam sana. Sebelum nih dia sekolah kat Shanghai International School. Yup anak saudara yang aku nangis-nangis masa nak berpisah ngan dia nak pindah ke Shanghai tahun 2011 dulu. Dah balik for good pun dia ni. Masa kat Shanghai hanya skill bola sepak jer dia tunjuk tapi bila balik Malaysia ni macam-macam skill sukan yang dia dah tunjuk taring. Sebiji macam bapak dia merangkap abang kandung aku. 

Tahniahhh
Rupanya budak ni terer melompat. Kalau diasah nih boleh jadi bakal pelompat tinggi negara ni. hihihi. Masa ni dia jadi juara lompat tinggi pecah rekod sekolah lompat budak darjah 6 punya ketinggian (masa tu dia darjah 4). Tapi sekarang ni dia dah pindah ke utara plak, ke Kedah n juara gak lompat tinggi kat sana. Pastu masa dok umah aku cuti sekolah habis dia dok berlatih lompat tinggi kat sofa umah aku hahahaha.

Sukan-sukan gak awar, jgn lupa pelajara ya. 

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah