Jelousnya aku ...

... tengok gambar orang pegi bercuti merata tempat. Aku since last year memang tak kemana-mana pun. Even pegi ke KL pun takde. Patutnya last year buat road trip satu Malaysia tapi macam malas lah pulak. Lagipun mak aku dah start dylisis sejak last year memang tak sampai hati nak tinggalkan dia kat rumah. Aku nih dah lah cam jelly kan nangis jer teringat mak kat rumah.

So camner korang punya cuti? Aku cuti 4 hari jer. Boss sambut Deepavali memang takde lah cuti extra hihihi. Even cuti Deepavali pun dapat cuti extra 1 hari jer, itu pun last year baru dapat. Tapi kalau cuti Hari Raya Aidilfitri memang banyak dapat cuti extra. Terbalik pulak kannn ekekek. This year aku dah cop awal-awal cuti raya seminggu. Yehaaaa selalu cuti seminggu g makan angin luar negara. Kali ni cuti seminggu sebab raya. Tak pernah kot dalam sejarah 14 tahun aku kerja ngan company ni.

Cerita cuti sekolah disember 2015 lepas
Chinese New Year ni tak g mana-mana. Dok umah jer lah melepak n kemas umah apa yang patut. Buat stok blog ke kan hehehe. Best jugak dok rumah tak g mana-mana. Tapi yang tak best kerja asyik makan jer lah. Adoiii bertambah lah lomak dalam badan. Selalu gi Legoland Waterpark. Tapi macam maleh lak pulak nak pergi. Orang mesti ramai. Malas nak berebut. Pegi sabtu lepas Chinese new year jer lah sebelum annual pass expired. Sob sob sob.

Baby Mya 3 bulan
Tapi dok rumah tak bosan pun sebab ada buah hati pengarang jantung aku ni. Boleh buat gomol-gomol hehehe. This month nak masuk 5 bulan dah. Cepat jer masa berlalu. Jangan cepat sangat membesar boleh tak dik. Macam abg ayip, kejap jer dah dah 8 tahun huhu

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat