Salam Ramadhan


Selamat menyambut bulan Ramadhan 1437 Hijrah.
Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna untuk kita semua dan memberi seribu manfaat yang lebih baik daripada tahun sebelumnya. Insya Allah.

Gambar diatas diambil ketika aku mengerjakan umrah 5 tahun yang lalu.
Pada hari ini, 5 tahun yang lepas aku tengah bersiap untuk memulakan perjalanan terhebat dalam hidup aku. Tak sangka 5 tahun dah berlalu. Terasa macam baru semalam jer. 

Bila lah aku dapat dijemput lagi ke sana. 
Rasa rindu rasanya dengan suasana di Makkah dan Madinah.
Kekadang menitis air mata bila tiba-tiba rindu itu mendatang.
Tapi aku hanya mampu merancang, Allah yang menentukan.

Semoga segala urusan aku dipermudahkan. Insya Allah.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat