Jealousy Incarnate

Dah lama tak buat entry drama korea. Bukan tak tengok drama korea, tengok cuma tak rasa drama yang aku tengok kena blog kan hahah. PVR astro aku penuh dengan drama korea. Akak aku semua drama korea kat tv tuh boleh plak direkodnya. 

Heeeeeee
Haritu tengok promo drama ni masa awal bulan September terus macam mesti kena tengok sebabnya pelakon korea pompuan yang aku minat si Gong Hyo Jin belakon dalam drama ni. Aku suka kalau Gong Hyo Jin nih berlakon sebab dia belakon natural sangat. Lagi-lagi kalau drama romantik komedi ngan sapa-sapa hero dia berlakon mesti akan tersenyum sorang-sorang depan tv hahahaha.

Kali ni Gong Hyo-Jin digandingkan dan hero yang bernama Jo Jung-Suk dan hero kedua bernama Go Kyung-Pyo. Drama ini mengisahkan:-

"Weather caster Pyo Na-ri (Gong Hyo-jin) and news anchor Lee Hwa-shin (Jo Jung-suk) are long-time colleagues at SBC broadcasting station. Na-ri has had a crush on Hwa-shin three years ago but things change when she meets the perfect man Go Jung-won (Go Kyung-pyo), a chaebol heir and close friend of Hwa-shin.
Meanwhile, Sung-sook (Lee Mi-sook) and Ja-young (Park Ji-young), who are rivals in both love and career, gets entangled with Kim Rak (Lee Sung-jae), a restaurant owner and landlord of the building where Nari lives."
Sumber: Wikipedia

Malas aku nak taip aku petik jer drpd Wikipedia. Selain daripada tema cinta, drama ni juga ada wujudkan kesedaran mengenai barah payudara dikalangan lelaki. Hero dalam drama ni menghidap barah payudara. Kesian pulak. Dah lah awek yang minat dia dah minat kawan baik dia. Tuh lah eksen sangat dulu. Apa-apa pun drama nih buat aku tersengih sorang-sorang hihihihi. Sebab rasa macam sweet sangat bila hero dah realize dia mmg dah jatuh cinta kat awek yang suka dia dulu.


Sekarang nih dah episode 13 - 14. Boleh ajer tengok kat online ataupun kat astro on the go. Goggle jer Jealousy Incarnate mesti jumpa punya. 

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah