Aku yang P . E . M . A . L . A . S . !

Tajuk kat atas tuh mmg sgt sinonim dengan aku skrg. Tak taulah apa punca dan sebab musabab yang aku teramatlah malas skrg nih. Mungkin sebab kerja ka? atau sebab Cafe World? heheh. Sempena tahun baru nih err aku rasa lom terlambat lagi kot utk ucapkan HAPPY NEW YEAR 2011. Lagipun nih kan post aku yg pertama untuk tahun baru nih. Adakah azam anda tahun lepas telah tercapai? takpe, tak tercapai tahun lepas, tahun nih kan ada n kalau tak tercapai tahun nih tahun depan pun ada gak.

Untuk aku, aku memang xda azam sbb aku xsuka berazam2 nih nanti kalau tak menjadi rasa mcm hampeh jer. Kekadang ada gak aku berazam tapi bila da masuk tengah tahun aku da lupa apa benda yg aku azamkan tuh hahaha.

Anyway tahun baru nih aku mulakan dengan kerja yang sangat banyak! sebabnya budak yg selalu buat keje aku tuh dah pergi meninggalkan kami untuk menyambung study nya di UiTM. Bos pun xmau ambik replacement lepas aku and opis2mate aku merasakan xperlu utk ambik budak baru (kita tunggu jer yer ada tak increment bulan nih huhuh)

Oklah nak chow duluuuuu! makanan dalam cafe aku dah nak busuk dah hahahaha

Pic. ini dicilok dari Nokia N8 aku hehhe. 
Tmpt idaman nih. Kat mana nih ek


kekadang rasa syok sendiri jer tulih blog nih. Ada orang baca ka blog aku nih! hihih

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah