Books


Dah lama nak post pasal menda nih tapi tak menyempat. Last month merangkap last year adalah birthday aku selain daripada jam Casio Poptone yang kat atas nih yang aku dapat dari abang n akak ipar aku (terima kasih abg n akak warna pink tuh) i xsuka love pink huhuhu dan botol air hadiah daripada anak saudara aku yang umur 5 tahun (dia kesian tgk aku pakai botol air mineral yg berkali2 aku guna),


aku betul2 dapat hadiah istimewa daripada akak aku. hahaha. aku da tau trick anak dia (anak saudara)  bungkus hadiah besar-besar tapi hadiah kat dalam gula2 2-3 biji takpun pen sebatang. So arituh dia buat trick yg sama bungkus besar2 (sayangnya aku tak ambik gambar) dalam kotak besar tuh dia kata ada 3 hadiah punyalah aku cari2 dalam celah2 paper lama tuh aku jmp gula2 2-3 biji lagi yg lagi ampehnya gula2 tuh da expired dah lah aku makan hahaha. lepas tuh aku jmp hadiah kedua bunga hiasan dan hadiah ketiga.....

ampess tull akak aku nih.. anyway terima kasih nanti aku try ikut ek resepi dalam buku tuh walaupun aku rasa resepi dalam buku tuh mcm bukan boleh mengurangkan kalori tapi makin menambah adalah hahaha

p/s: azwa, surely will miss you bila azwa ikut abah n mama g Shanghai bulan 9 nih... nanti ada duit lebih cikda dtg melawat azwa ek sob.. sob.. sob..

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah