Hello March!


Sekejap jer dah sampai bulan 3. Rasanya baru jer aku post wish new year harituh. Sekejap jer kan masa berlalu? tup tup jer nanti da bulan 12 n nak masuk tahun 2012. Ok gak sebab cepat sikit kereta aku abis bayar. Tapi boleh tak umur xyah tambah? Aku pun da lama tak post apa2. City Ville amat melekakan aku n ditambah dengan masa yang tak berapa nak cukup.

Aku igt next month Insya Allah aku nak try puasa sebulan lebih sampai aku pegi Umrah. Aku nak buang lemak-lemak kat badan aku sikit dan buang sifat-sifat malas yang ada kat dalam diri aku :).

Perasaan aku sbnrnya bercampur baur.. gembira, takut semua ada. Aku gembira sbb akhirnya aku kalau dgn izin-Nya dapat menjejakkan kaki ke tempat idaman aku dan juga semua umat2 Islam kat dunia ni n dalam masa yang sama aku takut... takut dosa-dosa yang aku buat akan dpt balasan masa kat sana. Mak aku pun dah sound aku sbb aku tak hafal-hafal lagi ayat2 n doa 2masa kat sana nanti. Doa-doakan lah ek aku selamat pergi dan selamat pulang dan moga-moga urusan aku dipermudahkan kat sana. Aminn..

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah