Second trip ke Universal Studio!



Well trip kali nih trip orang belanja aku hehe mekasih akak aku!. Trip nih lebih kepada pemandu pelancong tidak bertauliah utk akak n anak2 saudara aku. Kata diorg kalau aku tak g tak best. Heheh ye ke? terharu den hahahah. Still sama jer mcm last trip takde yg special tapi Battelstar Galatica punya roller coaster dah boleh naik arituh baru testing jer. Secara keseluruhan trip kali nih lebih seronok sebab aku g ngan akak2 n anak2 saudara aku. Banyak duduk takdelah sakit sgt kaki aku mcm last trip dulu. Tiga hari baru baik ok! N trip kali nih byk rides yang kitorg naik n yang best akak aku berani betul naik roller coaster yang seram2 especially kat Egypt. Pusing2 pukul 3 dah habis round satu USS tuh. Seb baik lepas tuh hujan lebat n tak boleh g mana2 so duduk lah sambil makan ayam goreng kat Goldilocks. Tapi mak aiii mahal betul ayam dua ketul, mash potatoes dengan coffee dah S$14.00 kalau kali duit RM dah berapa?? RM30 lebih n KFC pun leh dapt dua set lunch! Kalau nak gi sana bajet2 lah duit makan anda ek. Well rasa cukup kot 2 kali g USS tunggu ada rides baru leh g lagi. Next year trip, plan nak gi Hong Kong Disneyland sesambil melawat2 anak saudara aku yg bakal ikut mak bapak dia keje kat Shanghai bulan 9 nih! n plan nak pegi Makasar, Indonesia sebelum anak saudara aku yg buat medic balik Malaysia katanya kain kat sana murah2 n lawa2 (hihihi)



Amboi da berangan macamlah bos ko nak kasi cuti lelama!

cut! tapi aritu aku ada dgr ada org nak gi Gold Coast (kat Australia ek bukan kat Sepang). Sila lah jgn lupa adikmu ini hahahaah

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah