Cengeng kah aku?

Tak tau lah sejak dua menjak nih atau sejak dah msk umur 30an nih aku nih cepat sgt emo. sikit2 nak nangis. stress sikit jer dah nak nangis. tapi aku suka nangis. kekadang bila2 stress tuh sedap dpt nangis. lepas tuh mcm lega sikit kepala otak n dada aku. mcm satu benda berat dapat lepas. sejak2 nih aku cepat sgt stress. dah lah isnin nih aku ada appointment ngan pakar kat HSA. jgn naik darah aku sudah lah. kekadang aku rasa mcm nak jer suruh dr. admitted aku msk wad. boleh relax sikit. tapi relax ke aku? silap2 ada gak aku curi2 keluar g office sbb ada jer keje yang tak sudah2 tuh.

boleh jadi ubat stress aku. bila lah ikea kat JB nih nak bukak.
berkurung eden tunggu yg ado tanah kosong je
tadi aku nangis lagi. kalau igt balik rasa mcm nak gelak pun ada. rasa mcm stress sgt jer. payah betul nak cuti ada je keje. bila time aku nak cuti ada je keje2 urgent nak buat. igt lepas jumpa doktor boleh lah aku balik rumah tidur kasi relax mind n body dulu. hmmmmm nampak gayanya mmg tak boleh lah yer. aku kena g keje lepas tuh. sighhhhhhhhhhhhhhhh

tapi ada advantage tau bila kita nangis2 stress kat opis nih hahahahahahah nangis2 jer dpt perfume ko! client kasi sbb dia rasa bersalah marah aku! perfume mahal lak tuh hahahaha

apa pun stress masa online dah kureng sejak dah upgrade streamyx aku nih. hehehe tgk youtube dah tak payah tunggu dah weiii. lajuuuuu

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat