Jalan2 pegi makan!

Italian herb chicken chop!
Sapa ada tgk iklan kat paper or tv ke Pizza Hut yg terbaru. sgt menggoda ok menu2nya. camnih lah best byk pilihan menu. takdelah makan pizza semata2 heheh. so sabtu haritu lepas jer beli iPad kitaorg pun menuju ke Jusco tmn u jb nak g pizza hut. jusco tebrau city mmg lah ada pizza hut tapi kitaorg nak makan tempat yg dekat ngan umah kitaorg. lagipun jusco tebrau city tuh besar. mak aku tak larat nak jalan g pizza hut nun kat hujung sana. mula2 igt nak beli barang dapur sikit tapi bila mengenangkan hari sabtu adalah hari tanpa plastik so kena lah batalkan sajer hasrat murni utk membeli-belah di jusco yer.

Roasted sesame tempura king prawn spaghetti   
Italian herb chicken chop tuh mak aku yg punya. dia tak makan byk pun sbb dia dah kenyang makan mushroom soup (mcm chicken soup jer) yg diorder dalam satu set menu chicken chop tuh. so anak dia yg last nih lah yg makan chicken chop dia tuh. sbb anak dia nih tak selera nak makan spaghetti yg kat atas nih. katanya rasanya sgt 'strong' mmg kureng msk ngan tekak dia. dinasihatkan sapa2 nak makan spaghetti nih mmg kena betul2 tgh kelaparan n pakai seluar yg longgar. sbb kalau dalam keadaan kenyang mmg tak habis punya lah. n rasa sedikit muak lah. tapi tempura king prawn dia mmg sgt marvelous ok! sgt2 sodap!

Lime pepper chicken chop - menu akak aku
yg kat atas nih plak chicken chop yg telah diproses dalam perut akak aku. utk chicken chop sedap jugak lah. tapi portion nya sgt kecik yer. tapi bila korg makan yg set dgn mushroom soup tuh mmg sure akan kenyang. tapi mash potato mcm sedikit dry. aku suka yg basah2 sikit mcm dalam chicken chop mak aku tuh. so apa lagi mari ler serbu pizza hut yang berdekatan dengan umah anda! sekian sahaja review makan kat pizza hut yer! jumpa laie!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat