Makan-makan: Hari Ibu

makan-makan sempena hari ibu
Last year hari ibu mmg agak meriah sikit lah. meriah ngan makanan hehehe. ngan ketam n kek semer. tapi taun nih kitaorg buat simple2 jer. n kali nih buat lagi cepat dari last year. last year lambat seminggu. bukan hari ahad tapi hari sabtu. alah tak semestinya kan hari apa2 pun boleh tak semestinya ahad haritu je kan. aku igt nak beli kek tapi akak aku kata tak payah lah plak. takde sapa makan dia ckp. mmg hari tuh mmg simple jer akak aku n aku masak laksa johor, abg aku plak beli murtabak n akak aku mak kepada tong sampah kurus bawak tembikai n buah laichee. kiranya tahun nih serba sederhana jer lah.

hari ahadnya plak kitaorg keluar ke Aeon Tebrau City. pegi menziarahi kedai Machines lagi heheh. kali nih akak aku plak nak beli iPad. jelesnya dia beli yg ada 4G tuh. selamat iPad aku sbb ayip da boleh main iPad mak dia hehehe. kalau tak asik gaduh ngan dia jer hihihihi

apa2 pun rasanya nak plan something utk birthday mak aku this year. aku igt nak kumpulkan semua adik beradik, menantu2, cucu2 n cicit2 tapi dapat direalisasikan ke impian aku nih. hmmmmmmmmm

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat