Kripap Sartin!

Hahahha
Kripap Sartin. Ske ati je mamak ni eja. Dulu 50 sen sekarang dah naik 80 sen. Semua benda dah naik. Tapi ok gak lah 80 sen karipap inti penuh. Besar lak tuh kira makan kenyang lah gak. Tapi aku tak brp gemar karipap restoran mamak.

Karipap fav. nih besar & sedap
inti kentang & telur separuh
Karipap yang ni aku tak pasti kat mana. Tapi memang sedap. Rasanya kat area bukit kempas. Selalunya bos aku yang belikan. Intinya penuh n ada telur separuh. Karipap telur namanya. Katanya karipap nih famous masuk suratkhabar. 

Karipap GST
Tapi jangan ler jual karipap inti angin ngan bawang ye? tapi claim karipap sardin. Lebih baik jual karipap kecik tapi inti padat daripada karipap besar tapi inti angin je.

Comments

  1. uuish murah tu 80sen.. kat Penang ada yang dijual 1.50 tapi besar dari tapak tangan..
    ngeh3.. betul la skrang ni mana ada yang murah dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuh lah kan. semua barang naik. nak travel luar duit pulak dah jatuh huhuhu

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tabung Haji