Layout baru!

Gambar dari trip Makassar 2013
Camera: iPhone 5 

Dua hari lepas bukak blog, sekali blogspot suggest theme baru lah. So apa lagi meh ler kita try theme baru plak. Sebab dah bosan ngan yang lama. Dah bertahun tak tukar. Dulu masa baru buat blog, setiap bulan mesti tukar theme n layout baru. Sekarang ni aku dah muak tengok gambar burung kan. So burung kamu boleh terbang tinggi-tinggi sekarang. Terima kasih atas jasamu.

So theme dan layout dah baru, harap-harap dapat semangat baru nak menulis. Walaupun aku rasa takde orang baca tapi rasa macam sayang nak stop. So Awan! fighting!

*Gambar yang jadi gambar dalam layout blog aku ni diambil masa trip aku ke Makassar tahun 2013. Gambar time sunset. Cantik gila ok. Rindu nak jalan-jalan macam dulu tapi aku banyak kotmitmen yang menghalang. Takpelah kumput duit dulu bebanyak dulu nanti ada rezeki moh ler kita around the world in 90 days hahahah.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat