Kenduri Kahwin @ Singapore


Keliling lauk aku

Lama dah Wedding nih. Last year kot bulan September hihihi baru sekarang aku nak post. Sebelum nih kan aku cam malas kan. So sekarang nak aktif balik mengepos kat sini. Sekurang-kurangnya 3 post seminggu.

Gambar pengantin sipi je

Kali ni aku tak amik banyak gambar. Sikit jer. Sebab yang anak sedara yang selalu rajin amik gambar dah balik Kedah ikut mak n ayah dia. Kali ni kitaorg pegi ngan akak aku yang kat Shah Alam satu family. Dia dah nak menantu so kena lah pegi wedding sedara mara. Seperti biasa aku memang tak lepaskan peluang kalau ada wedding kat Singapore. Akak aku pun sanggup amik cuti nak pegi yelah kan Johor kan keje hari Ahad.

kali ni ada Churos

Mak aku ni adik beradik dia satu mak satu bapak ada 3 orang yg dok Singapore n ada yang jadi warganegara sana. Mak aku pulak kahwin ngan arwah bak aku orang JB so jadi lah wargadaerah JB hihihihi. So ini adalah wedding cucu saudara mak aku. Nasib baik pegi wedding kali nih tak jem pegi dan balik. Macam biasa lalu tuas/gelang patah sebab rumah diorg dekat2 ngan area sana. Apa-apa pun lepas ni nak g wedding payah sikit. Passport dah expired!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat