l e t i h + n g a n t u k

Dulu masa buat blog nih target utk mengepost blog satu hari satu tapi nampak gayanya hajat itu tidak kesampaian akibat daripada kekurangan masa.

Aku rasa sejak akhir-akhir nih aku macam kurang tidur. Aku sangatlah teringin nak tidur bangun dalam pukul 10 or 11 pagi (tidur lepas solat subuh yer). Rasa macam tak puas jer tidur. Bila lah aku dapat cuti yang betul-betul cuti *sigh*

Minggu lepas masa kemas2 rumah aku terjumpalah benda alah nih:-


sangat antik! akak aku punya nih. Actually adik beradik perempuan aku mmg ada loket nih (rasanya ler kot hihihi) tapi yg aku punya ilang sbb aku buang dalam tong sampah n lori sampah sudah kutip itu tong x sempat nak kejar. Bukan loket jer yg 'terbuang' tapi rantai n gelang tangan. Tak pasal2 kena rotan ngan arwah bapak aku. huhuhu rindunya kat arwah bak :(

Dah usia 72 tahun loket nih. Agak-agak berapa ek harga dia :P

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah