Di suatu pagi yang indah

Alhamdulilah dpt tgk langit yang membiru

Dah lama betul aku tak update blog nih ek. nih semer gara2 cityville ler nih ngeeeee. camner plak leh termain semula game nih. akak2 aku siap ckp suruh aku g umrah lagi recharge balik iman aku. cesss ampes jer akak aku nih. walaupun aku main game tapi takde lah leka mcm dulu. sebelum main cityville aku selesaikan dulu benda2 yang wajib dibuat n aku main cityville xda lah beria2 sgt mcm dulu sampai makan, tidur, mandi semua cityvill hehhe cuma rasa sayang jer ngan bandar aku tuh hehehe so aku bukak cityville mana yg terdaya aku jer. aku tak update blog nih pun sbb tak tau nak tulih apa. rasa mcm membosankan plak dgn life aku. balik2 tidur jer lah keje aku.

Town of Ida hehehehe

actually aku nak update masa amik photo langit membiru tuh. last week baru dpt tgk langit biru setelah sekian lama langit berjerebu. mmg pagi yg sgt indah lah hari jumaat lepas. tapi tahap kemalasan tuh mmg tak dpt nak diatasi so niat tuh terkubur gitu jer lah. lagi2 hari sabtu lepas umah aku jadi nursery kejap. jaga lima org anak saudara aku. n lima2 tuh lelaki lak tuh. cuba lah bygkan camner keadaan aku time tuh. yg sorg nih asik nak susu jer dalam  2 jam 4 kali dia mintak nak susu. yang sorg lagi lokek ngan toys dia. hehehe pening terus makcik dia.

antara budak2 lelaki kesayangan aku!

bebudak nih ada yg tidur rumah aku dari jumaat malam sabtu cos pegi fun fair kat angsana. suka bebudak tuh dpt pegi fun fair. yelah kat JB nih mana tempat yang boleh ber fun, fun, fun, ngan bebudak? tak byk sgt. tolong lah sesapa invest water theme park yg sgt besar kat jb nih kami da kekeringan tempat nak beriadah. ikut perancangan Iskandar Malaysia akan ada byk theme park. tapi bila? tah2 time aku da tua baru ada kot. byk gak duit aku abis malam tuh. main tikam2 punya pasal lah hahahahah nak dpt angry bird punya pasal. ampeh penipu jer tuh semer.

fun, fun, funfair!

Aku plak dah 4 minggu berturut gi Hospital, minggu pertama amik date utk appointment ngan doktor pakar. pastu 2 minggu berturut2 aku antar specimen urine aku. letih nak menadah urine seharian. semalam amik darah 5 botol kecil lak tuh. dah lah susah nak cari urat kat tangan lengan aku. last2 dia amik kat tangan dekat ngan jari. lama gila nak kasi penuh lima2 botol darah tuh. last aku amik darah mcm tuh 5 tahun lepas kot masa aku follow up kat klinik kesihatan. tapi sebotol jer. masa tuh result darah aku ok n takde masalah. actually aku bebetul berdebar2 nak tunggu jumpa doktor minggu depan n tgk result semer test2 yg aku buat. doakan  yang baik2 jer yer. takut ada penyakit sampingan yang lain cos simptom2 penyakit tuh mcm ada :( apa2 pun aku pasrah dgn apa2 keputusan yg aku dpt next week.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah