Selamat Hari Isnin

buka puasa petang nih nak makan bihun 
goreng mamak
Amacam harini? ada ok tak? aku rasa mmg ramai yg start kerja hari nih termasuklah aku. harini aku dok selak2 fail jer tgh nak igt balik cara2 nak buat kerja hahahaah. hari ni pergi kerja pun jalan tak jem lagi. 20 minit jer aku da sampai. selalu 1 jam. adakah org belum ramai yg balik dari kg lagi or pembukaan lebuh raya persisir pantai tuh dpt menyelesaikan masalah jem. abg aku pun belum start keje (sgttt jelous!). n harini gak aku start puasa. bukan puasa ganti yer sbb tahun nih alhamdulilah aku dpt puasa penuh. aku igt nak puasa straight sampai hari sabtu so cukup 6 hari. actually puasa dibulan bukan ramadhan nih sgtlah mencabar yer. lagi2 member2 opis aku tgh nak makan kat depan aku nih. adessssss oklah aku cabut dulu nak solat zohor plus ngan tido. tak buleh tahan weyy bau2an makanan nih hehehe.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat