Dah tinggal 2 hari je ke?

my lovely niece n nephew - my all time fav. 
hari raya photo - Aidilfitri 2011

Salam, camner raya korg? meriah n happening tak? mesti meriah kan? raya aku taun nih sgtlah meriah yer. rasanya mcm mencatat sejarah dalam family aku plak ehehehe. yerlah jarang sekali time aidilfitri dapat berkumpul ramai mcm tuh. selalu time raya haji jer dpt kumpul ramai2 mcm tuh. sampai ketupat umah aku pun licin tau. tak pernah2 licin mcm tuh selalu ada jer lebih n basi. sorry lah tong sampah bukan rezeki mu yer tahun nih. walaupun tak semua adik beradik aku ada (taun nih 2 org takde yer-sorg balik utara n sorg lagi mcm biasa ptg raya baru sampai) umah aku tetap penuh sampai keluar2 umah. bukan sonang nak kumpul reramai mcm tuh. allhamdulilah! hopefully satu hari nanti seluruh keluarga aku dpt kumpul sesama di pagi raya :) (yeah ungu you dreaming again!)

ayor oren tuh betul2 menggoda aku

tangan sapo tuh? mesti 2nd round hehehe

baju ceklat: abg baju biru, agak2 plan A tuh brp RM ek?
abg baju biru: abg teka duit merah kot. asik duit ijau 
jer nak gak merasa duit merah

baju ceklat: wahhh ada org dtg!
abg baju biru: yahoo bertambah collection duit raya aku!

my nephew n grand nieces

apa2 pun pada sesiapa yg nak balik semula dari kampung tuh berhati2lah di jalan raya. jgn nak memandai2 nak guna lorong kecemasan. kalau guna gak tanpa sebab musabab yang logik anda juga  akan tergolong dalam golongan beruk2 jalan raya yg belajar memandu di dalam hutan. bertimbang rasa lah dengan pengguna2 jalan raya yg lain yer. kalau tak mahu di lambung ombak jgn berumah di tepi pantai. sekian terima kasih.

but 2 hari before raya aku n akak2 aku amik 
kesempatan menziarahi kubur arwah bapak aku. 
al-fatihah.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat