Indahnya alam ciptaan Allah

Jalan Johor Bahru - Pontian

Aku ske amik gambar langit. nak2 photo langit yang membiru or masa tgh sunset. sgt indah betul alam ciptaan Allah. aku nih emo sikit kekadang tuh rasa cam nak nangis jer bila tgk langit yg lawa. yelah kekadang tuh teringat memori2 lama hihihi. nak2 time senja2 kalau drive balik umah kekadang tuh sayu jer hati aku. tak tau nape ek?. terlebih emosional kot aku nih. ada sekali tuh aku tgh bawak kereta masa balik kerja langit menguning masa nak sunset. indah2 sgt2 tapi aku tgh drive so tak dapat ler nak amik photo. area kat umah aku nih time ptg2 kalau cuaca ok mmg dpt tgk sunset yg sgt beautiful berlatar belakangkan gunung pulai. kat bawah nih antara koleksi gambar2 yg aku amik pakai nokia N8 (camera 12MP).

Larkin Perdana, Johor Bahru
Flyover Angsana, Johor Bahru
Hujan - Larkin Perdana
Jalan Johor Bahru - Pontian

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat