Budak baik!

Ada lah sorg budak baik nih budak nih mmg betul2 baik, ikut kata n tak banyak kerenah. tapi tak tau lah hari Sabtu lepas apa kena ngan dia. Agaknya dia dok tiru pakcik yg potong rambut dia minggu lepas kot. teringin nak jadi tukang gunting rambut ke yip?? tah camner boleh plak dia jumpa gunting. gunting tuh kecik je. senyap2 dia duduk kat tepi kerusi. kerjakan rambut sendiri. hasilnya:-

cantik tak rambut saya?
Nasib baik cousin dia, kak syifa nampak. kalau tak habis gondol. ayip2. hahaha kelakar betul dah mcm Pekan dalam cerita batu belah batu betangkup plak. rupa cam Alfalfa dalam cerita Little Rascals pun ada hehe. So memandangkan aku smlm nak pegi Jusco n segan nak bawak budak rambut camnih n juga kang dia kena gelakkan ngan budak2 sebaya dia so kitaorg pun menyinggah dulu ler kat kedai gunting rambut n hasilnya:-

tadaaaaa.. saya dah separa botak!

amacam ensem tak saya ekekeke

hihihi apa2 pun kena tidur skrg sbb 5 jam lagi aku nak memulakan perjalanan yg jauh... 300 lebih km tuhh. doa kan yg baik2 utk aku ye. hik hik hik 

Comments