Welcome back!

nyum! nyum!
Aku kalau tak cerita pasal makanan mmg tak sah kan? smlm on the way balik dari KL dapatlah sms dari McD nih. Wahh mcm tak caya jer samurai burger is back!!! adalah beberapa kali aku conteng kat wall fb mcD nih mintak samurai burger nih. dah lama gila ok tak makan. aku rasa last samurai burger nih keluar sekitar tahun 2001 - 2002 kot. 10 tahun pun ada. tak silap aku last aku makan samurai burger nih kat McD kompleks PKNS shah alam masa setadi kat sana hik hik hik. lepas tuh terus takde dah McD kuarkan burger nih. ganti ngan prosperity burger plak. katanya samurai burger nih tak berapa nak laku time tuh. sbb dia ada sos manis tuh mcm byk org tak suka. tapi aku suka jerrrrrr hihihi. balik jer kerja tadi terus singgah McD cari samurai burger nih. walaupun rasanya tak berapa nak sama masa 10 tahun yg lepas tapi still ada lah sikit2 tuh mcm dulu. boleh lah dari takde langsung kan. maybe dia nak sesuaikan ngan citarasa skrg. agaknya lah.

apa2 pun burger nih da selamat berada dalam sistem penghadaman aku! hehehe
ok! skrg time nak study plak. nak study iOS 6 ya hehehe

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat