Dah September ke??? cepatnya

Sejak akhir-akhir nih aku ada habit baru yg betul buat aku annoying kat diri sendiri. nak tau pedia? aku malas nak mandi. hah terdedah terus habit buruk aku. ko mampu? sejak2 nih mcm malas betul lah nak mandi. nak2 time sejuk2 nih. ada kekadang hari sabtu tuh aku mmg tak mandi. hari ahad petang baru mandi. ekekeke. takde sapa pun komplen bau badan aku busuk. mak aku n akak aku ok jer ekekek. tapi hari kerja aku mandi aaaa. tak boleh kalau tak mandi. aku cuma malas nak mandi pagi jer bila time2 cuti. tapi sebelum tidur kalau tak mandi mmg wajib kena mandi sbb aku tak boleh tidur kalau badan tak fresh. kalau dulu masa dok umah larkin mmg ptg2 dalam pukul 5.30 mesti dah siap mandi. takdenya tangguh sampai malam mcm skrg nih. yelah bilik air luar biasa. kalau mandi lambat malam2 jawapnya kena mandi dalam gelap tak boleh bukak lampu sbb ramai kaki skodeng kat situ. pernah kena skodeng terus trauma n mandi dalam gelap kalau time pagi2 nak g sekolah n kalau termandi malam. rumah skrg alhamdulilah lah. umah berpagar. tmpt aku mandi pun level 2.

lapar terus tgk photo nih
Apa kena mengena mandi dgn gambar kat atas nih ek? hihi smlm kan cuti merdeka n kena hari jumaat plak. so aku g lah kubur arwah ayah aku. tapi kejap je sbb cuaca tak mengizinkan. so balik tuh mmg rutin lah makan kat restoran depan spital HSA tuh hihi. roti canai dia marvelous tau. tapi tuhlah sbb dah brp hari nih kat jb asik ujan je kan so aku pun g keluar tuh tak mandi. hihihi. tapi aku wangi ek. sedap betul roti canai kat situ. bukan senang nak cari roti canai melayu yg jual. kalau ada pun kompem ramai gila org. nasi dagang tuh plak aku kirim kat akak aku. buat makan tghari. still aku rasa ini adalah the best nasi dagang kat JB. sapa2 yg nak try boleh pegi tmn dahlia. rasa sendiri nasi dagang nih. gerai akak nih kat simpang empat lepas pasar dahlia tuh. pagi2 mmg org dah ramai nak beli nasi dagang dia nih. seriously i missed this nasi dagang so badly. kari ikan tongkol tuh mmg sgt sedap lah. n nasi dia pun sgt best n lembut jer. sighhhhh i also missed akak gerai punya nasi kerabu. telur masin buatan sendiri yg sgt sedap haishhhh. nih yg rasa pepagi nak msk taman dahlia beli sarapan ni.

jelesnya ngan abg2 n akak2 aku serta anak2 saudara aku yg dapat pegi Legoland family day kat Legoland Malaysia. diorg dpt tiket sbb anak saudara aku keje kat Legoland. aku tak pegi sbb dah ada annual pass. kompem esok diorg dtg utk rutin mingguan belagak ngan aku nih heheeh

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah