Jeles betul aku!


time diorg budak2 mana ada benda2 camnih.
dah jadi mak bapak budak lah baru dapat merasa kih kih kih kih
Jeles tau aku! abg2, akak, akak ipar n anak2 saudara aku semua dah msk Legoland dulu. anak saudara aku keje Legoland  so dia dpt lah 5 tiket free and tiket RM30 utk family n frens. Jumaat lepas masa merdeka tuh Legoland bukak utk family day warga kerja Legoland. tuh yg diorg dapat masuk tuh. akak aku ckp ramai betul org. seronok mmg seronok tapi tak banyak rides yg dibukak. hehehe nasib baik aku ada annual pass. so takde lah rugi mana kan tak msk dulu. dalam seminggu nih Legoland mmg ditutup utk private function. rupanya nak buat family day utk staff dulu. alah nih lebih kurang mcm nak wat latihan lah pada staff sebelum diorg bukak officially utk public 15/9/2012 nih. 

yg nih pun sama cam budak2 jer padahal leh jadi mak bapak budak. 
gambar2 nih semua aku cilok kat FB anak saudara aku. jgn marah ye fizi. cikda kan dah upah Lasagna n baked potato hehehe. 2 gambar kat atas nih dibeli kat Legoland. RM10 sekeping katanya. menurut akak aku secara keseluruhan mmg seronok masuk sini. especially utk kids lah. lagi satu jgn bandingkan theme park nih ngan theme park jiran sebelah. sbb kalau korg jadi kanak2 korg rasa best ke kalau semua rides korg tak boleh naik. theme park nih mmg khusus utk kanak-kanak. sekali diigatkan  KHUSUS UTK KANAK-KANAK YE! asyik korg jer nak seronok. budak2 nak seronok gak kan? hehehe tak tau nak tulis apa sbb bukan aku yg pegi. biar gambar yg aku cilok dari FB anak saudara aku ceritakan best ke tak best Legoland nih hehehhe.

antara rides yg ada @ Legoland Malaysia

Miniland @ Legoland Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat