Al-Fatihah

1929 - 1998

Tepat jam 12.05 tengahari, 28 Ogos 1998 tahun masihi
Orang yang paling aku sayangi telah meninggalkan aku buat selama-lamanya.

Kalau ikut tahun masihi, dah 15 tahun Arwah Bak aku pergi buat selama-lamanya.
Dah lama tak ziarah kubur dia. Raya haritu xdpt pergi sebab aku tgh cuti.
Insha Allah bila ada kelapangan waktu dalam masa terdekat nih aku akan pergi menziarahi kubur dia.

Terima kasih Bak kerana membesarkan kami adik beradik.
Tiada harta yang lebih bernilai daripada ilmu dunia dan akhirat yang arwah tinggalkan untuk kami.
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Haji Wahid Kayat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.
Amin.
Al-Fatihah

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah