Cerita Raya 1


Sebab susah sgt nak memikir pasal tajuk so aku buat tajuk cerita raya 1, 2, 3 sampai berapa2 lah ye.
Senangkan. Kalau tak payah betul nak pikir tajuk. Isi dah ada tapi tajuk yang payah.

Duit raya dah ready nak bagi pada mak, makcik aku, anak-anak saudara, cucu-cucu saudara, anak-anak saudara-mara yang datang, anak-anak kawan dan budak-budak yang datang beraya.

Ada juga duit raya bagi pihak abg aku yang nun jauh kat Shanghai tuh. 



Masih mengekalkan formula yang sama untuk anak-anak n cucu-cucu saudara aku.
Sudah 3 tahun pakai formula yang sama.
Setiap tahun ada jer anak saudara aku yg dah kerja. So boleh potong list.
Tapi list tetap bertambah sebab anak saudara aku yg dah kahwin dpt anak.
Hihihi doakan ajer makcik/tok mu ini murah rezeki ya.


*entry ini di karang sebelum arwah makcik aku meninggal. Duit raya terakhir utk arwah.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat