Selamat Bulan Baru!

Kejap jer dah bulan 11 kan?? lagi sebulan lebih nak masuk 2014.
Alahai tambah lagi 1 angka umur aku.
Bukan takut tua tapi banyak benda aku belum capai lagi.
Masa skrg nih cepat sangat berlalu. Tapi best jugak cepat sikit hutang-hutang2 aku habis.


Blog aku nih kalau takde entry pasal makanan memang tak sah kan.
Cerita pasal lain boleh plak keluar gambar nih.
Kalau lauk lain takde dapat ikan pekasam goreng nih pun jadi ler.
Aku start makan ikan pekasam nih sejak dapat akak ipar orang utara.
So bila diorg balik dari kedah/penang dapat lah sebekas ikan pekasam nih.
Sedap jugak kan. Kalau dapa makan ngan nasi panas.
Alahaiiii


Sambal belacan also my fav.
Alahaiii lagiii

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah