Selamat Hari Raya Aidilfitri!

Anak-anak saudara or ada org panggil anak-anak buah

Err rasanya tak terlambat lagi nak wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
Ampun maaf kalau ada salah dan silap dalam penulisan blog aku ni.

Lama betul tak tulis apa-apa dalam blog nih. Sejak berblog tahun 2010 tak pernah aku tinggalkan blog tanpa apa-apa entry selama sebulan lebih. Tapi itu tak bermakna aku tak blogwalking ke blog lain. Cuma aku macam malas nak menaip. Cuma nak membaca je.

Banyak benda yang belaku dalam masa 1 bulan lebih nih. Yang best dan yang tak best, yang medukacitakan semua ada. Raya pun tak rasa macam tak raya. Lepas hari Rabu nih baru rasa macam ada feel nak menulis lagi. Itu pun bergantung kepada keadaan.
Tengah seram sejuk menanti hari Rabu. Pasal apa? Hanya aku je yang tahu huhuhuhu


Walaupun tak berblog cpuv Nuffnang tetap tak berjalan.
Tapi sekarang aku dah pakai ads baru. Google Ads. Trylah

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat