Feeling 'tertinggal'

Pic credit to Google
 Lama dah feeling camnih. Sejak zaman sekolah lagi. Bila fikir balik maybe aku ni anti-sosial kot. Ntahlah.

Bila ingat balik aku takde geng rehat kat sekolah. Kekadang rehat sorang-sorang. Kot?
Memang aku tak boleh ingat ngan sapa. Maybe ngan orang yang berbeza setiap hari.
Ntahlah. Aku ni pelupa kot.

Tapi sejak zaman sekolah aku memang selalu feeling 'tertinggal'.
Yup, bila ingat balik memang menyedihkan. Aku bukan tak ada kawan. Ada.
Cuma ntahlah. 

Ada certain benda yang banyak bagi kesan kat aku n damage my self-confidence.
Yang paling worst bila rasa dikhianati sampai sekarang.

Ntahlah. Kalau aku silap maafkan lah aku.
Siapalah aku untuk diingati.
Hanya budak comot yang tak bergosok baju sekolahnya.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah