The Celebration

kelab budak2 umur 3 taun
Smlm akak aku, mak aku n aku buat makan2 sikit utk birthday ayip. tapi takde lah buat besar2 mcm 1st birthday dia or last year masa celebrate 2nd birthday dia siap ada bbq semua. letih oo tak larat. lagipun baru jer sambut raya aidiladha last week kan. penat masak masa raya haji arituh pun lom habis lagi. so kali nih celebrate kecik2 jer cuma. buat hari sabtu memandangkan hari sabtu biasanya ada antara akak n abg2 aku dtg ngan family melawat mak aku. actually nak buat hari ni (ahad) but tong sampah kurus plak nak balik shah alam so kesian lah kalau dia takde kan. memandangkan akak aku ada jamuan akhir tahun so tugas memasak jatuh kat aku. tak masa byk pun cuma rosemary roasted chicken, bihun goreng lada hitam n nugget jer. allhamdulilah rosemary roasted chicken tuh my first attempted. menjadi gak. heheh. n bihun goreng lada hitam is marvelous. mak aku yg ckp bukan aku hehhe (sila masuk bakul angkat sendiri yer). apa2 pun allhamdulilah kali nih takde pembaziran berlaku. kebanyakan makanan semua abis. terima kasih kepada semua yg menjayakan makan2 besday ayip yer! aku tingglkan kat bawah ni ngan beberapa photo makan2 besday ayip.

aku rasa aku letak terbalik ayam tuh ehehe
nih jer yg mampu bila last minit
berebut nak tiup lilin
sesi bukak hadiah
oh lagi satu. actually aku tgh angin ngan satu traveling agency yg aku guna masa pegi Universal Studio Spore. punyalah aku rekemen kat akak aku yg dtg dari jauh2 tuh. tapi mcm tuh yg akak aku n family dia dpt?? boleh plak diorg lupa ek?? berjanggut akak aku n family tunggu bas tak sampai2. sbb da 2 kali aku pegi guna traveling agency tuh n ok jer sbb tuh aku rekemen kat org. aku takkan rekemen kalau benda tuh tak elok n xbagus. nyosal eden tau. buek malu eden jer sbb promote lobih2 kompeni korg! tapi hasilnya ampeh!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah