Rumah baru saya. gojes tak?

rumah baru aku
Post kali nih aku nak tunjuk rumah baru aku. gojes tak umah nih? gojes kan? view dia mmg breathtaking. akuu kalau dtg sini mmg tak kuar g mana jer lah. melepak kat ruang tamu nih sambil tgk tv. takpun aku lepak2 sambil dgr bunyi laut. lepak kat sini mmg takmo g memana lagi dah

dining area
nih plak kat dining area. kat sini lah tempat kitaorg satu family lepak2 sambil makan. mmg makan kat sini cepat kenyang. kenyang sbb tgk view yg sgt gojes nih. so pada sesiapa yg nak diet tuh boleh lah di alu2kan dtg ke umah aku ye. 

dapur aku yg bersih
nih plak dapur umah aku. lawa tak? bersih je sbb aku nih pemalas. so dapur tuh mmg tak berasap. kalau berasap pun sbb masak maggi jer lah. mee maggi cepat dimasak senang dimakan. hehehe

tempat melepak
lepas makan2 selalunya lepak2 kat sini sambil minum2. minum2? minum soft drink lah takpun fresh orange ke watermellon ke. tapi selalunya minum teh tarik ngan roti canai telur bawang lah. syokkk ooo

tempat bermuhasabah diri
kat sini plak tempat aku bermuhasabah diri. n kekdang tuh jadi tempat tidur petang aku. tidur petang masa weekdays or dgn kata lainnya time selalunya kita tgh kerja. sgt nikmat ok. mmg sgt lain berbanding tidur petang masa weekend. nak2 bila ko tidur dibuai angin lautan pasifik nih.

tempat aku tidur
nih plak bilik tidur aku. ko ada? besar gila ok. ngadap laut lagi tuh. kalau korg tidur kat sini kompem mmg tak nak bangun. or tak bangun terus nak2 bila tsunami melanda.

garden aku
gojes tak garden aku? ngadap lautan pasifik lagi tuh. buat party kat sini pun ok. digalakkan buat party Tupperware jer. party liar tak digalakkan sbb ditakuti ombak tsunami akan dtg terus sapu ko ye.

swimming pool aku mengadap sunset
tgk swimming pool umah aku ngadap sunset lagi. masa mandi kat sini kena pakai sopan sikit. walaupun kat negara org n org tak nampak aurat tetap kena jaga sbb Tuhan nampak apa yg ko buat. nih tak pegi beach kat obersea jer terus pakai two pieces tuh. alah takyah sampai obersea. kat negara sendiri pun dah mcm kat obersea. jgn sentap yer ngan statement nih sbb takde kena mengena ngan anda. hehehe

tapi kan....

...

......

........




errr camner nak ckp ek....


...

......

........





hmmmmmm.....

 ...

......

........




tak tau nak ckp camner .....


...

......

........




jgn kecik ati ek

...

......

........






sbb ......

....

........

............


rumah tuh rumah dalam mimpi aku jer ok. hahah berangan jer yg aku mampu. lagipun berangan bukan kena bayar pun. kalau lah tuh rumah aku mau aku tak keluar. orang2 yg tak pernah tegur sure ramah gila ngan aku kan? hahhahah jgn sentap. statement tersebut takde kena mengena ngan anda. lawa gila ok view rumah nih. kat Hawaii nih. sapa ada 10.5 juta dolar US boleh lah beli umah nih. tapi kan bila beli umah nih kena beli Helicopter sekali sbb ditakuti tsunami melanda bolelah cabut lari naik heli.

apa yg ko merepek nih awan??????? takde cerita lain ke ko nak tulih????

mood: STRESSSSS + TENSION = JADI BENGONG!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah