It's hard to be me

Harini client aku sent parcel from US. bila bukak jer parcel tuh ada satu bau keluar. bau American. aku notice bau nih masa abg aku baru balik dari US. so mmg bau nih melekat dalam kepala otak aku. n setiap kali aku dapat parcel dari US mesti aku akan bau nih. setiap negara mesti ada bau yang berbeza kan? mcm aku gi Istanbul aritu. pun ada bau gak. tapi yg aku suka sekali bau masa kat Makkah n Madinah. rindunya aku ngan bau Makkah n Madinah. aku wonder gak bau Malaysia macam mana lah agaknya kan? kita nih mmg tak boleh bau Malaysia sbb dah hari2 bau. lain lah kalau kita da lama tak balik mesti ada satu bau. 

Orang mesti pelik ngan aku kan? follower takdelah byk mana. 20 orang pun tak sampai. blog nih pun tah ada org baca ke tidak. tapi aku still rajin menulis lagi kan. aku tetap teruskan tulis kat blog nih sbb nih lah satu2nya tempat utk aku utk luahkan apa yang terbuku dalam kepala otak aku. nak tulis kat facebook mcm dah tak best. kalau apa yg aku luahkan org tau sapa aku. n tuh mmg sgt2 tak best. n walaupun ada org tau sapa aku yg tulih blog nih aku still tak kisah sbb bukan ramai pun org yg aku kenal baca blog aku nih.

yg selalu menambahkan ke'tensionan' aku
actually bukan senang jadi aku. susah sebenarnya. org mcm aku nih selalu banyak fikir. benda2 yg sekecil kuman pun otak aku 'terpaksa' fikir mcmlah effect kuman tuh boleh membawa sampai 7 keturunan. kadang-kadang aku mmg tak nak fikir benda yg remeh temeh. tapi otak aku tetap nak berjalan gak. kadang2 rasa mcm terseksa jer. terseksa sbb kenapa aku selalu fikir benda2 yg kadang2 tak masuk akal tuh. gila ke aku nih? ishhh Subahanallah. tak mau aku. skrg nih aku tgh belajar nak tenangkan diri aku. takmo cepat melenting n pikir sesuatu yg bukan2 sampai tak boleh tidur. nasib baik skrg nih aku takde sapa2 dalam hidup aku. kalau tak parah nak memikirkan benda tuh semua. 

skrg nih byk pikir pasal kerja jer. mcm skrg nih aku terpikir pasal document yg aku tak submit lagi kat LHDN. esok pagi2 1st thing in the morning kena buat yer ok enough stop pikir pasal benda tuh. aku try takmo pikir benda2 tuh semua. tapi benda2 tuh jugak lah yg berlegar dalam pikiran aku, mcm ptg tadi aku siap ckp ngan bos, aku takleh tidor kalau dia tak bagi tau exactly nama client. sbb katanya sambung esok pagi n skrg balik. oooo tak boleh aku nanti malam tak boleh tidor aku memikir sapa nama client tuh. teruk kan aku nih? adehh susah sbb kesan mmg besar effect kat blood pressure aku. tinggi! skrg nih pun balik rumah mesti dah malam. mcm pelik jer kalau balik masih terang benderang lagi.

ubat tension dalam kereta time jalam jem
so apa yg perlu aku buat sebelum semua nih makan kat diri aku sendiri? tolong bantuin aku!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat