wishlist 3.0

Ok time2 ekonomi aku tak memberangsangkan nih boleh plak aku berangan pasal benda nih plak yer. Seriously aku mmg da tak tahan sangat dah nih. hati aku pun dah berdebar2 jer. jiwa aku mmg da sgt kacau walaupun ada seribu satu masalah pasal $$$$ dalam kepala otak aku. mandi tak basah tidur tak lena makan tak kenyang (yelah tuh). siang malam asik terbayang2. adehh rasa mcm tak tahan nak msk meminang jer cinta lama aku nih. biarlah org kata perigi cari timba. yg penting dia dpt bagi aku kepuasan yer. heheheh nak tgk gambar cinta lama aku? meh tgk kat bawah nih

.
.
.
.

jap.. cari dulu gambar cinta lama aku nih....

.
.
.
.

eh mana plak gambar nih

.
.
.
.

ok dapat dah

.
.
.
.

tadaaaaaaaa benda yg aku nak pinang


terigt last year aku ada post pasal wishlist ipad nih. nih dah nak dekat setaun si ipad nih masih belum ada dalam gengaman aku. sampai dah keluar The new iPad lagi. hari2 aku dok belek website apple malaysia. dah mcm org angau tgh bercinta hari2 belek gambar boipren. tapi aku belek gambar iPad. iPad ohhh iPad bilakah ko akan menjadi milik ku. aku dah angau sgt2 ngan ekau wahai encik iPad.

Parah kan dah aku nih?? actually aku dah janji nak beli iPad 2 second hand abang aku. 64GB wifi+3G RM1500. berbaloi tak ek? tapi bulan 7 nih jer baru aku dapat iPad tuh. igt nak mintak kurang sbb yelah bulan 7 tuh lama lagi. apa2 boleh jadi ngan iPad tuh. huhuhu. tapi bila kuar The new iPad nih rasa mcm tak boleh jadi kena beli iPad baru nih. sbb spec dia lagi best. uwaaaa dalam dilema betul lahhhhh! patutkah aku tutup mata n beli jer The new iPad tuh or beli jer iPad 2nd hand abg aku. tolongggggggg!!!!


iPad 2 = 64GB+wifi+3G = RM1500 (dgn discount RM300 hihihi)

OR

The new iPad = 32GB+wifi = RM1799

mana satu yg patut aku pilih????????

Comments

  1. kamera ipad two macam sampah.. kualiti gambar pecah nak mampus.. x de megapixels. better beli the new ipad.. recording HD, and picture pun 5 megapixel

    ReplyDelete
  2. ya betul tuh lagipun kalau amik ipad2 rasa mcm dah ketinggalan je kan

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah