Hah! esok semua orang dah start keje!

Haishhh abis dah episode berbulan madu di jalan raya esok. dah 3 hari aku pegi keje pukul 7.30. jalan pun cantik jer tak banyak kereta. esok semua org dah start keje balik n budak2 pun da start sekolah balik. n secara tak langsung jalan pun start jem balik lah kan? buat yg baru start keje esok mesti bosan kan? yelah dah cuti panjang pastu kena keje pulak tuh ngan jalan jem lagi. mesti tension kan. heheh aku plak dah ok. yelah aku kan start keje rabu lepas so takde lah lagi feeling raya blues lagi. 

breakfast hari rabu
Pada yang start minggu lepas mesti korg mempunyai kesukaran kan nak cari kedai yg bukak time2 lepas raya haritu. susah betul. terpaksa layan mamak jer. sampai mamak yg tak pernah2 licin lauk boleh plak abis lauk2nya. aku nih bukan suka sgt makan kat mamak nih. tapi dah terpaksa. plak tuh mcm terliur plak nak makan roti canai. 30 hari tuh tak makan roti canai. sudahnya hari rabu aku bedal roti canai telur bawang n kosong hihihih. melantak ko ye. 

breakfast hari khamis
hari khamis plak breakfast layan mamak lagi. igtkan nak beli nasi lemak jer. sbb tgk kwn aku mkn nasi lomak mcm sedap jer. tapi sampai jer kat kedai mamak nampak roti canai telur bawang sgtlah lazat. apa lgi beli dua2. tak berbaloi betul penurunan berat time bulan puasa haritu!

breakfast hari jumaat
lastly hari jumaat dah bosan ngan mamak so aku layan lah KFC breakfast. pada aku lah aku lebih prefer breakfast KFC dari McD. mcm KFC punya breakfast lagi sodap kot dari McD. nak2 kalau burger am riser tuh. kalau kena gaya yg masak tuh pandai. telur kuning dia cair meleleh. sodap sehhhhh.

apa2 pun esok makcik2 tepi jalan mesti dah bukak kan? aku nak sgttttttt makan lontong yg sodap tuhhh tak pun nasi lomak pun jadi lah. hehehee

sekian daripada aku yg allergic kat makanan!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat