Milik siapakah sampul ini...

sebelum
Camner? lari tak bajet raya? bajet aku tahun nih hmmmmmmmmmmm tak tau nk ckp camner. nak kata lari mcm tak lari. nak kata tak lari mcm lari plak. maybe sbb pemberian bonus yg sgt rendah pada tahun nih. tuh yg rasa mcm bajet tuh tak berapa nak ada kan. lain lah mcm tahun lepas. wahhhh lumayan!. nasib baik aku simpan boleh gak guna utk bajet raya tahun nih.

apa? igt org bujang senang ke? org selalu igt life aku nih sgt easy. yelah aku takde laki n aku takde anak. so kiranya keperluan semua disediakan oleh akak2 aku or mak aku. hello. aku dah tua ok umur aku dah 30 lebih ok. dah keje n ada duit sendiri. takkan keperluan aku org sediakan. sedangkan zakat fitrah pun aku bayar sendiri. yelah maybe life aku sedikit mudah berbanding org yg dah berfamily. tapi igt senang ke jadi aku. tiap2 tahun nak masak juadah raya yg aku berdua masak ngan akak aku. masak bukan sikit. 6 jenis hidangan ok. makan utk lebih kurang 50 org. penat ok? silap2 boleh gaduh kat dapur tau. 

ntahlah pada aku raya sgt memenatkan!

sesudah
bajet duit raya plak? still guna plan yg sama mcm tahun lepas. so kalau anak2 saudara aku baca post nih dia tahulah berapa diorg boleh dpt. tapi tuhlah diorg igt collection menurun sikit sbb pakcik dia yg sorg tuh takde kat mesia tapi.... heheheheh

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat